Wij zijn zelf een wereldreis maken! Onze winkel en webshop zijn gesloten tot 1 augustus.

Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen - Tweedehands Webshop

Welkom op de FAQ-pagina van onze tweedehands webshop. Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over het kopen en verkopen van tweedehands producten op onze website. Als je vraag hier niet wordt beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

1. Hoe werkt het kopen van tweedehands producten op jullie webshop?
Op onze webshop kun je gemakkelijk tweedehands producten kopen door het gewenste item te zoeken met behulp van de zoekfunctie of door te bladeren door de categorieën. Zodra je een product hebt gevonden, kun je het item in het winkelmandje plaatsen. Doorloop de stappen in het afrekenmenu. Bij de laatste kun je verschillende betalingsmogelijkheden kiezen zoals Ideal.

2. Kan ik ook producten verkopen op jullie tweedehands webshop?
Wellicht de meest gestelde vraag aan ons, maar helaas het verkopen via ons geen mogelijkheid. Ook het direct verkopen aan ons niet! Jouw items kun je wel plaatsen op alternatieven zoals marktplaats en vinted en adviseren wij je ook om daar jouw items te verkopen.
Directe aanbiedingen aan ons zijn niet meer mogelijk omdat wij vrijwel nooit de gewenste vraagprijs kunnen bieden voor aanbiedingen die wij kregen.

3. Waar komen jullie tweedehands items vandaan?
Wij selecteren onze items en merken zorgvuldig zodat wij uitsluitend hoge kwaliteit items voor een scherpe prijs kunnen aanbieden. De voorraad vinden wij in samenwerking met winkels of verhuurbedrijven, ook zijn we actief op marktplaats en vinted. Hoewel we intussen de grootste website van de Benelux zijn voor tweedehands outdoorkleding, blijft de in inkoop van geschikte items voor ons een uitdaging. Je zult daarom vast in sommige categorieën iets minder aantreffen in populaire maten of items. De voorraad wisselt snel met slechts 1 item van elk, en zijn direct uit eigen voorraad leverbaar. Daardoor is onze webshop handig om jouw outfit compleet te maken.

4. Wat voor soort tweedehands producten verkopen jullie via de webshop?
Momenteel verkopen we items die goed herbruikbaar zijn zoals hardshells, donsjassen, skikleding, en wandelschoenen.

5. Hoe worden de prijzen bepaald voor tweedehands producten?
Ons motto is dat je de beste deal altijd bij ons vindt. De prijs wordt gebaseerd op een aantal aspecten. Het belangrijkste aspect is de staat van het item ten opzichte van de nieuwprijs. Daarnaast telt het merk, de maat, en populariteit ook mee. Heeft een item een gaatje, reparatie, of ander mankement, dan zie je dit zeker terug in de prijs. Artikelen die via de webshop worden aangeboden zijn allemaal functioneel en klaar voor gebruik.

6. Zijn tweedehands producten op jullie webshop van goede kwaliteit?
Wij proberen met onze webshop het stigma te doorbreken dat tweedehands slechter of minder functioneel zou zijn dan nieuw.
Daarom streven wij een hoge kwaliteitsstandaard na voor alle tweedehands producten die op onze webshop worden aangeboden. Alle items zijn gechecked op defecten, gewassen indien nodig, of gerepareerd, maar 9 van de 10 keer kopen wij het items in gewoon perfecte staat. In de foto’s geven wij duidelijk aan als er een gaatje aanwezig is of reparatie is uitgevoerd. Wij verkopen uitsluitend items van de beste merken, en daarvan de populaire modellen. Daarmee streven we naar een zo hoog mogelijke kwaliteitsstandaard.

7. Zijn er garanties op tweedehands producten?
Wij kunnen niet direct garantie bieden op items omdat het om tweedehands kleding gaat. Wel zijn we zeer coulant indien er na onze controle en achteraf toch nog een mankement bleek te zijn. Gelukkig komt dit niet vaak voor. Neem graag even contact op als er iets mankeert, dan kijken we samen naar een passende oplossing.

8. Hoe zit het met de betaling en verzending van producten?
Nadat je het item in de winkelmand hebt geplaatst, vul je eerst de gegevens in en klik dan op doorgaan met verzenden. Je krijgt nu verschillende betaalmethoden om je aankopen te voltooien, zoals creditcard, PayPal, en ook de optie IDeal.

9. Wat als ik een probleem heb met mijn aankoop?
Neem even contact op via het telefoonnummer of een berichtje via de contactpagina.

Heb je nog andere vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via onze contactpagina. We staan altijd voor je klaar om te helpen!